bebeğim 34 günlük 15 günlükken geçti dediler aylık kontrolumuze gittik şüphelendi doktor ( farklı doktordu ) sonuç bu anlamadığım için soruyorum endişelenmeli miyim bebeğim gayet normal bebek gibi önceki sarılık durumu yok uyanıyor ağlıyor kakası çişi her şeyi normal gözünün sadece en en dip kısmında sarılık var o kadar vücudunda sarılık bazen oluyor bazen olmuyor benim tabirimce