gokyuzums bende sabah post açtım bu konuyla ilgili ama pek yazan olmadı buraya da yazayım bende 5 gün önce adet oldum ama adet değil di kahverengi leke 3 gün sürdü temizlendim 2 gündür gecikme vardı test yaptırdım bugün negatif çıktı bu hafta olmazsam tekrar yapacam by durumu yaşayıp gebe kalan varmı acaba ilk kez başıma geldi çünkü ?