Meyveliburln Bizimde dün 3 aylık kontrolümüz vardı. 6900 çıktı kilosu. Bebeğim gece bazen 5-6 saat uyanmadığı oluyor diye doktora sordum bi sakıncası var mı diye. O da en fazla 4 saat aç kalmalı o uyanmasa da rüya öğünü yapın dedi. Hem gece emzirmek sütün azalmasını önlüyormuş hatta arttıran bir durummuş. Ve 4 saati geçerse bebeğin şekeri düşer gelişimini olumsuz etkiler demişti doktorumuz. Sizin de kilosu iyi sadece bu ay biraz az almış gibi ama önemli olan sağlığı, kesinlikle kilosunu kafanıza takmayın. Kızım 3 aylıkken 5.500dü. Prematüre doğmuştu o. Hep gözüme minik ve zayıf gelirdi. Şimdi 3.5 yaşında ama çok sağlıklı. Siz özellikle gece emzirmeye devam edin inşallah daha fazla alacaktır kilosunu bebeğiniz. 🌺