Size bir sorum olacak. Bebeğim 11 haftalık, bu dönemde tabiki bir uyku düzeni bekleyemem fakat gece uykusuna geçişi bazen 1-2yi buluyor. Gündüzleri uyku aralığını açmak ve erken uyandırmak için çabaladım ama uykusunu almayıp ben uyandırırsam huzursuz oluyor, uyku aralığını açmaya çalışsam uykusu gelince ağlamaya başlıyor ve 1 saat uyanık tutabiliyorum. Sonrasında uyumak istiyor. Akşamları da 9da yatırsam bile yarım saatte geri uyanıp, gece 1-2 den önce uyumuyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🥹💜