tazeeeannee kızlar 2 aylık bebeğim var burnu tıkanık nebulizator aldım ama boş su koyup hava veriyorum siz ne kullanıyorsunuz okaliptüs koyabilir miyim 2 aylık ya bi zararı olur mu
Hamburgerr tazeeeannee okaliptüs zararlı olabilir koymayın eczaneden serum fizyolojik alıp onu koyabilirsiniz
Oaoa tazeeeannee hayır kullanmayın okaliptüsü buhar makinesi koyuyorum aşırı keskin. Onun yerine normal serum çekip koyabilirsiniz . Odasına soğana karanfil batırıp koyabilirsiniz.