Merhaba hanımlar oğlum 6 ay 7 günlük
Sadece anne sütüyle besleniyor
5.5 aylıkken dr ek gıdaya başlamamızı söyledi çünkü sadece 200 gram almıştı 1.5 ayda
Ek gıdaya başladık ama ne püre ne çorba ne muhallebi ne bwl hiç birini kabul etmedi hep öğürdü veya çıkardı ağzından
Tadım zamanları dedim çok kafaya takmadım ama
Sonrasında bronşit oldu ve 12 gün hastanede yattı tabi üzüntüyle benim sütüm de iyice azaldı mama vereyim dedim ama asla biberon kabul etmiyor enjektörle veriyorum tükürüyor
Ek gıda zaten almıyor
Hala daha 4. Ay kilosunda boyunda
Sürekli memeye yapışık yaşıyoruz yarım saate bir emmek istiyor gece artık sadece yan yana uyuyabiliuoeuz yatağa yatırdığım an uyanıyor ve emmeden geri uyumuyor
Artık çok bunaldım
Çözüm önerilerine açığım