Yigitefeninannesi_ Evet anneler bebegin de aşı sonrası döküntü olan var mı 20 gün oldu aşı olalı hemşire döküntü yapabilir vücuda dedi ama döküntü nasıl oluyor hiç görmediğim için bilmiyorum olan varsa paylasabilir mi yada size zahmet nasıl oluyor tarif edebilir mi
Deletedmom_101 Yigitefeninannesi_ o beyaz pütürlü pütürlü şeyler bazen çıkıp bazen geçiyor kuruluktan demişti doktor 2 yaşında suan ara ara hala oluyo ama dökülmüyor