Merhaba anneler,
Bugun 5. Hafta3 günlük olduk. İnanılmaz bir gaz sancısı var bebeğimin. Hiç uzun uyumuyor devamlı ağlayark sancıyla uyanıyor. Hiç birşekilde durmayınca bende emdiriyorum, emdirdikçe bu kez yine gaz döngüsüne giryoruz. Dünden beri doğru dürüst uyumadı. Herkes aynı şeyleri yaşıyor mu merak ettim. Uyandığı vakitlerde hiç keyfi olmuyor, devamlı hızursuzluk hali. Bebişimi böyle görünce üzülüyorum