Kızlar 45 günlük ikizlerim var mama ve süt şeklinde beslenmesini yapıyorum fakat ikizlerimden biri süt de versem baya kusuyor mama da versem kusuyor kakalarında bir anormallik yok sarı yapıyor üşüttüğümü de sanmıyorum öyle olsa bile nasıl anlarım veya bu kusmalar normal mi
Kustuktan sonra tekrar yemek istiyor ne yapacağımı şaşırdım🥺