Arkadaşlar merhaba. Kızım 21 aylık emzirmiyorum. Yemesi iyiyiydi yaklaşık iki haftadır bi iştahsızlığı var. İlkbaşlarda diş dedim. Zorlamadım ama. Sonra iki kere kusma ve ishal oldu. Ama ne ateş ne grip hiç bişey yok. Dün arrık doktora götürdüm. Kanda enfeksiyon yoktur ateş hiç yoksa dedi. Bi şurup yazdı midesi bulanıyorsa yemiyorsa ve bağırsaklarına iyi gelir dedi. Bide iştah şurubuna devam dedi. Başka bişeyi yok. Sabahtan beri bi salatalık yemiş o. Ne verdiysem istemiyor. Başına gelen varmı? Allah rızası için bişey diyin. Artık zayıflayıp hasta olucak iyice diye korkuyorm