Arkadaşlar merhaba. 3 yaşında kızım 1 yaşında oğlum var. Kızım kardeşini çok kıskanıyor onunla ilgilendiğim zaman çok hırçın oluyor. Gurbette iki çocuğumada ben bakıyorum kimse yok arkadaşları yok canı çok sıkılıyor. Huy değiştirmeye de başladı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Önerileriniz var mı siz bu durumda olsaydınız nasıl davranırdınız