semayigitalp 3 aylık olacak bebeğim hip kullanıyordum ama artık kakasını yapmamaya başladı 6 7 günü buluyor yapmazsada fitil ile yaptırıyorum . Mama değiştirmek istiyorum
gocmenki semayigitalp ama sma 1 buçuk yaşına kadar sma kullandım çok memnunduk anne sütüne en yakın mama demişti doktorumuz
merveayse semayigitalp bende sma comfort kullanıyorum doğduğu günden beri. Benimki de 2 haftadır nadir kaka yapıyor sebebi mama ise neden olabilir sizce ona gore bende degistireyim
semayigitalp gocmenki Hipp içinde öyle söyleniyordu aslında memnunum gaz falan yapmıyor hiç ama artık kaka yapmamaya başladı
mervegun Dmta merhaba bende bu gün hip combiotic den aptamile geçtim hiç kilo aldırmıyor hip ya ve içmek istemiyor aptamil yarıyor mu bebeğinize
semayigitalp merveayse Sindirimde zorlanıyor olabilir eczacı bana insanlar iki üç defa mama değiştirebiliyor kullandığı mama bi anda iyi gelmeyebiliyor o yüzden değiştir demişti
Meri-Mel semayigitalp Evolvia oneriririm ben memnun kaldım çok kusan bir bebeğim vardı ,kabızlık problemi de yaşıyorduk arada sırada ama öyle fitil falan Rabbime şükürler gerek kalmadı hiç
bratzbaby semayigitalp benim oğlumda bu sorunları yaşadı öneriler üzerine Bebelac gold 1 e geçtim şükür geçti
merveayse bratzbaby değiştirmek istiyorum ama değiştirince de bi kabızlık süreci oluyor daha önce evolvia deneyeyim dedim 2 gün mahfoldu çocuk günlerce kaka yapmadı o yuzden cesaret edemiyorum düzenini bozmiyim diye
Ahhannelik semayigitalp Aptamil, Aptamil comformil ve Bebelac Gold kızımda ciddi anlamda kabızlık yapmıştı en son Bebelac denedik 6 aydır kullanıyoruz kabızlık vs asla olmadı kilo alımıda güzel olunca devam ediyoruz
Sekeroglannn semayigitalp Bebeğim ilk doğduğunda bende hipp ile başladım. Aynı sorunu biz de yaşadık. Sonrasında Sma comforta geçtik. 6 aydan sonra da sma optipro ile devam ettik bi sıkıntı yaşamadık. Sma deneyebilirsiniz
Binnur_cam semayigitalp evolvia aptamil hipp sma optıpro ve sma comfort denedim 5 aydır sma comfort devam memnunum kızım 8 aylık olmak üzere ..