Cerence ilk zamanlar vermedim uzun sürüyor diye. Yaza denk gelmişti bizim mevsimine göre verdim açıkçası kış sebzelerini tattıramadım o yüzden tadım zamanı. Bahçemiz var oradan verdim hep. Sonra başka sebzelerin mevsimi geldikçe verdim, tedbirli oldum alerjisi olur mu diye sıkıntı çıkmadı.