Merhabalar.7 aylık hamileyim.erkek bebeğim olacak Allah’ın izniyle.ama isim konusunda fikrinize ihtiyacım var. ilk ismini Ahlas düşünüyorum ama ikinciye karar veremedim..Ahlas; saf , halis, iyi niyetli, Allah’ın temiz kalpli kulu demek. Yardımcı olursanız sevinirim