Kızlar bebeğim 13 buçuk aylık ama tek bir diş dahi yok çıkacak görüntü de yok doğduğu gibi duruyor beyazlık vs yok. 4. Ayından beri eli hep ağzında sürekli bir şeyleri kemirme isteğinde. Böyle geç çıkaranlar var mı ? 18 aya kadar normal diyorlar ama şu 5 ayda nasil çıkaracak o kadar dişi ?