Elmsnghn ben hiç şaşırmadım. Hem de hiç. İnanılmaz doyumsuz, saygısız bir nesil yetişiyor. Ben yaşamadım o yaşasın algısı ile büyütülen ya da aman bana bulaşmasın da ne yaparsa yapsın diye büyütülen, ya da sanki veliaht yetiştiriyormuş gibi çocuğu dağları da devirse laf söyletmeyen ailelerin yetiştirdiği çocuklar bunlar. Daha ilkokul çağında bile böyleler ne yazık ki. Belki ağır gelecek ama korkunç bir nesil yetişiyor. Bunların bizim geleceğimiz olacağı fikrini de geçiyorum, binbir zorlukla saygı ve sevgiyi öğretmeye çalıştığım evladım ile karşılaşacaklar ya bunlar. En çok da ona üzülüyorum. Bunlardan biri de benin yiğenim bu arada. Anası babası hep aman dokunmayın oğluma diye yetiştirdi. Sonuç? Aynen öyle karşısına çıkan herkese çatan, sanane diyen, kendi isteği ile okulu bırakan bir çocuk oldu. Allah sonumuzu hayır etsin gerçekten.