haticedenizkahraman Valla bende doğduğundan beri mama veriyorum ilk hipp 1 ile başladık, oğlumda da kabızlık oldu, kaka yapmakta zorlanma oldu, gaz sorunu aşırı oldu. Güzel kilo aldırdı ama bunlar oldu. Deneyip gör mamaları bence ben Bebelac gold 1 e geçtim çok memnunum hu sorunlar kalmadı