Merhaba kizlar.Kizim 6ay 17 günlük.Dün akşam baya midesinde ne varsa kustu hic bu kadar kusmamisdi.Büyük bir insan nasil fazla kusarsa inanin belkide o kucuk midesinin tamamini disari bosaltdı.Daha sonra 2 saat sonra acikti beslendi uyudur.Dün ishalda vardi sanki kakasinda 1 kez yapinca oyleydi.Bugün dikkat etdimde bugünde tabi dunku gibi degil ama ara sira kusuyor+ kakasida ishal gibi su gibi yani ek gida almasina ragmen.Bu nedir soguk alginligimi?Neden boyle oluyor?Aglamiyor yani bu iki sey disinda hicbisey yok dikkati cekende ama sormam lazim cunku ilk bebegim ve bilgisizim napmam lazim?