Arkadaşlar merhaba oğlum 37 günlük 3 4 gün kala yapmadı geri dün sabah yaptı, ondan snra şmdi gerçekleşiyr kadr hiiç yapmadı emmesi gayet iyi idrarı çok yapıyor ama kakası ypk, kabız gibi bi durum da yok farkederdm ağlardı ıkınırdı falan ama yok yani, 2 hafta önce de böyle olmştu 3 gün yapmamştı, şmdi yine aynı öyle oldu sebebi nedir bilen varmı doktora götürmelimym başına gelen varmı, internette bakınca normal falan yazıyr aöa bilmiyorm