SeverusSnape Merhaba, bu hastaneye giden var mı aranızda? Çocuk doktoru olarak Mehmet beyi önermişlerdi, yorumlar %50-%50 iyi diyen de var kötü diyen de. Sizin düşünceleriniz neler? Gidenler bilgilendirebilir mi lütfen, teşekkürler.