Kızım 11 aylık doğduğu ilk günden beri silikon uç ile emziriyorum hiçbir sorun yaşamadım, kullandığım uç Lansinoh marka çok memnunum, kızım tutarken hiç zorlanmadı, midesi falan da bulanmadı. Oğlumu da 9 ay bu uç ile emzirmiştim. Kızım ilk doğduğu gün bile gayet güzel tutuyordu uçu ama sizin bebeğiniz kavrayamıyorsa henüz bence çok sürmez güçlenir çenesi emme kuvveti gelişir diye düşünüyorum merak etmeyin, stres yapmayın.