BusssssraGoktug Merhaba anneler,bebeğim sabah 9-10 a kadar uyumuyor sebebi gaz mıdır başına böyle bir şey gelen var mı?Doktora gittiğimizde aşırı gaz olduğunu söylemişti gaz damlası kullanıyorum ama bi süre rahatlatıyor sadece ,uykusu hep böyle ne yapabilirim😢
PeekaBoo_ BusssssraGoktug gaz masajı yapıyor musunuz YouTubeda i love you masajı var ona bir bakın bir de sırtı sizin karnınıza yaslı şekilde bacaklarını karnına çekerek salının gazını rahat çıkarır, hem emzirme sırasında biraz emzirin sonra gazını çıkarıp tekrar emzirin emzirme bitince uyusa bile göğsünüze dik şekilde yatırıp gazını muhakkak çıkarın bir de hangi damlayı kullanıyorsunuz etki etmediyse farklı marka deneyin
newmommy34 BusssssraGoktug normal canım ne yazıkki. 3 aydan evvel pıt yapmasını bilmiyorlar kasları buna alışana dek panik olup kendilerini kasıyorlar. Sürekli rahatlatıcı şeylerle meşgul olman lazım yorucu biliyorum ama sebebini bilince yıpranmıyorsun. 🥰 15 dakika emzirdikten sonra gazını al ki yuttuğu hava bağırsağa inmeden bi nebze kurtarmış olursun.
BusssssraGoktug PeekaBoo_ Önerileriniz için teşekkür ederim deneyeceğim 🌸Sab simplex kullanıyorum gazını çıkarıyor damla sonrası ama sancısı geçmiyor ağlıyor..
newmommy34 BusssssraGoktug karnını bacağına yatırıp yani karnına baskı sağlayıp gazını almayı deneyebilirsiniz. Yüzüstüyken ekstra rahat çıkarıyorlar. Minicik bi gaz bile çok canlarını yakıyor, sürekli metod geliştirmeye çalışın. 5 aylıkken kendi kendine yapabildi benimki. 🥹 ilk şahit olduğumda sevinçten oturup ağlamıştım. 🥰 çok güzel bir his. İnşallah sizin için bu kadar uzun sürmez ama sürerse de normal olduğunu bilmelisin. ♥️ Sorun olursa bana ulaşabilirsin sonradan da.