Doğum yapalı 4,5 ay oluyor, Sezeryan ile doğumdan sonra asla 1 kg bile veremedim. Sadece bebeğin ağırlığını verdim doğumda, 4,5 aydır onun üzerine 1 kg bile veremedim. Ve karnım asla inmedi sanki hala hamile gibiyim. Üstelik karnım sarkık da değil yumuşak da değil, sert ve şişik. Benim gibi olan var mı ne yapacağım nasıl gidecek bu?