Canım burda herkes şikayet yazmış benim ikinci bebeğim 11 ay resmen hiç uyumadı ama ben kafaya takmadım ama siz çalışan annesiniz üzüldüm bu durum uyanmaları yani hala uyanıupr benimki beslenmeyle kaynaklı durum değil bu dişten uyanıyorlar zaten hayata alışmaları zaman alıyor biz bu gözden bakarsak onlara uyum sağlar alışırız benimkide gece kalkıyor emiyor uyuyor 13 aylık şu an diğer oğlum mama içti oda kalkar mama içer uyurdu hani su içirirdim ama alakası yok yani düzende oluşturamıyoruz çok küçükler 2 yaşında tam düzelir 🥺 uyanıyorlar yani elde olan birşey değil onlarda annemiz nerde diye gece kalkıyo korkup