Yarenns 2 yildir su artitma cihazi kullaniyoruz su faturasi hep fazlaydi cevremize gore gecen ay fişini cektik kullanmadik fatura 500 liradan 295liraya düştü biz şok sizlerde de boyle ki fatura fazla mi geliyor satacagiz sanırım
Hamburgerr Yarenns bizimde öyle taktırdıgımız ay 200 lira oynadı ama suyu dışardan alsam 600 lirayı geçiyor o yüzden devamke 😂
Yarenns Hamburgerr 10 dk yakinimizda aritma suyu doldurma cesmesi var orayi denedik cok begendik tadını ordan doldurduk 1 aydir yoksa gercekten pahali damacana