s_b Ben Hamilelikte ndegilde sezeryan ameliyatı oldum ondan sonra makat catlağı ve hemoroid oldum yardım edin nasıl geçecek onlar neler yaptınız yemek yemekten korkuyum Dikişlerim içten patlar diyebkorkuyum
endoplazmikretikulumiste s_b dikişine bişey olmaz bendede aynı şekil acı vs yememek gerekiyor beslenmeye dikkat ederek geçen varmış oğlum 33 aylık benim geçmedi bir çaresine de bakmıyorum ve acı yemeye devam ediyorum
Elayberosmom s_b bende de oldu ama kabız oldugim zamanlar da kanıyordu hatta. Bol bol sıvı tüket bir sıkıntı olmaz inşallah
gamzeyrliky s_b ben normal dogumdan sonra olmuştum hatta ilk büyük tuvaletim dogum kadar zor olmuştu şuan bebeğim 3 aylık acı kanama gibi şeyler geçti şükür yine zorlanıyorum yaparken ama acısı kanaması yok en azından zamanla geçiyor . Ben geçmeyecek diye düşünüyordum 😮💨😮💨
EliS_ s_b Bende 4 ay olucak sezaryen olalı bendede oldu sıvı tüketiyorum bol bol birde krem sürüp memeyi içe doğru itiyorum sonrasında araya selpak. Şimdilik işe yarıyo gb🤷🏽♀️
s_b endoplazmikretikulumiste acıda yemiyom zaten tuvalette gidince acıyor çokk resmen kolumu ısırıyom
Leblebi_tozu Normal doğumda oldu benimki ağlıyordum resmen tuvalette . Her doğum yapan insan bundan şikayetçi hiç geçmiyor mu bu durum böyle devam mı edecek
AyBuBen Leblebi_tozu İsosorbid dinitrad cold krem Yüzde 4lük derseniz hazırlarlar Eczaneye hazırlatın kullanın sonra bana dua edin Ayrıca saraçoğlunun patlıcan kürü de çok işe yaramıştı ama mevsimi geçti sanırım
Zumrakarakiz Leblebi_tozu bende 1 seni oldu ama düzelmedim daha sonra eşimin basur kremi vardı ondan aldırdım sürdün çok şükür iyileşti birde yengemin kardeşine de bu dertten doktora gitti ona fito krem ve anestol pomad krem vermis ikisini karıştırıp kulak copuyle önce etrafında dıştan sür sonra içeriye doğru ittirerek içine sür demis iyi oldu çok şükür eczaneden direk alabilirsiniz kremleri düşeni düşen anlar misali çok iyi anlıyorum sizi 😵
Ebru__ Tuvaletini yaptıktan sonra beklemeden elinle şişliği içeri it öyle kaldıkça sarkıp basur artıyor bu tavsiye altın değerinde benim öyle geçti it elinle içeri it o kendini topluyor tuvalette sarkmasina izin verme
Ebru__ Bir de emziren lere doğrudan tavsiye edilmiyor ama çok zorda kalınca arada kullanmakta sakınca yok kortos krem çok iyi bana dua edersin
arennehir Bnde 4 ay önce sezeryan dogum yaptım 2 aydıt makat çatlağı vardı resmen ölüm gbydi ilaclar ise yaramadı 10 gun önce ameliyat oldum doktor artık baska care yok demsti sukur suan cok daha iyiyim
AyBuBen s_b İsosorbid dinitrad cold krem Yüzde 4lük derseniz hazırlarlar Eczaneye hazırlatın kullanın sonra bana dua edin
Leblebi_tozu Zumrakarakiz direkt almakta sakınca olmaz yani ( utanıyorum resmen muayene olmaya😖)o yüzden gidemedim doktora hazım kolaylaştırıcı ilaç aldım onu içiyorum .