Ygtek Ega 3 aylık oldugunda göstermeye basladım. Tek tek elimle gösteriyorum 0-4 aylıklar değilde oğlumun ilgisini renkli kartlar cekiyor. Mesela huysuzlandığı zaman kartları gösteriyorum bi karta ortalama 5 dakika kdar bakıyor ve sakinleşiyor dikkati tamamen kartlarda oluyor cunku. Suan 4 aylıgız kartlara bakıp heyecanlanıyor tutmak istiyor
Sarisin Ega 1 aylıkken her kartı 30 sn kadar gösteriyordum 3-5 sn sabit karşısında tutup sorma sağa sola yukarı aşağı hareket ettirip takip etmesini sağlıyodum. Gözüne 30 cm uzaklıkta tutarak. Bunları yaparken fonda klasik müzik çalıyodu baby mozart
Canlarim Ega bende doğduğu günden beri gosteriyorum,ve sonra tek tek göstermek yerine, duvara astım kartları evde gezerken ve yattığı yerden rahatlıkla görebiliyor şuan 3 ay 4 günlük oğlum.
bebisimbenm Ega canm 0.12 ay kartlar var ilk 4 ay bebekler sadece siyah ve beyaz renkleri ayirt edebiliyor korneasi 4 aydan sonra ise belli renkler buna dahil oluyor.. kartlarin hepsini ayni anda gostermeye gerek yok mesela bir tane kart al eline ona dogru tut ve ona gore hikayeler uydurmaya çalış sonra da eger nesneleri tutmayi ogrendi ise eline ver oynasin tutamiuorsa gorebilecegi açıya yerleştir .. ben hep kullabdim ve devam ediylrum cok sevyor suan 14 aylik ogkum ve hala kartlarimizon devamıyla oynuyor konusuyor hayvanlar meyveler tanıyor
HayatKayla Ozgee69 3 aylıktı aldım veriyorum eline okuyorum hayvanları seslerini çıkarıyorum alıyo eline ağzına sokuyo kafasına göre sonra atıyo🙈şimdi 6 aylık alıyo bakıyo çeviriyo atıyo
Anne_6 Kartları aylarına göre ayırmışlar. Tüm renkleri hemen göremiyorlar çünkü. Ben de huysuzlandığı sıkıldığı zaman gösteriyorum. Dikkati dağılana kadar aynı karta bakıyor. Sıkılınca kartı değiştiriyorum. Bayağı inceliyor. Tamamen sıkılınca bırakıyoruz 😃
atropabelladonna Dokun hisset kartları ve Sevimli bebek kartlarını almistım hayvanların seslerini cıkarıyorum yada sarkı soyluyorum mesela kopek resminde hav hav diyorum sonra Ali babanın cıfliğini soyluyorum gibi.. İlgiyle bakıyor sımdılik