Kızlar 9 günlük bebeğim var . Memede hemen uyuya kalıyor. Geçen doktor kontrolü vardı . Az kilo aldı günlük 30 gram alması gerekirken 16 gram almış . Sütüm varken de mama vermek istemiyorum. Sağıp versem sütüm azalır mı ? Memeyi red edebilir farkındayım ama zaten mama versem de red durumu yasiyabiliriz . Sizce ne yapmalıyım ?