Ben oğlumda 9 ay kullandım, kızım da şuan 11 aylık doğduğu ilk günden beri kullanıyorum hiç yara olmadı göğsüm uç sayesinde, uçu çıkartmayı da düşünmüyorum çünkü kızım açısından bir sorun yaşamadım, bence yeniden uç ile emzirmeye başlayın yoksa çok kötü yara olabilir göğsünüz.