morsevenanne9 cansu3545 biogaia iyi geldi bizede nurse kullandık o işe yaramadı birde ben kimyonlu şekerli su yapıyorum onu içiyorum
_yagmur_- cansu3545 saf kekik yağı aşırı iyi geliyor. Ben kızımda sabah akşam gazı olmasa bile karnına sürüp saat yönünde ovuyordum ve hep çok rahat gaz çıkardı 💜
semra45 061 nasıl kullandınız günde kac damla ve süte damlatıpmı verdınız yoksa direk damlattınızmı bende bugun aldım ama diger gaz damlasını süte damlatıp verıyodum
fatossssx _yagmur_- biraz önce okumuştum ben de kekik yağı çok yakıyormuş yakmadı mı tehlikeli olabilir yani
24032023 cansu3545 kimyon ve rezene zaten hiç biri tamamen geçirmiyor süreci hafifletiyor kimi 3 ayda bitiyor kimi 6 ayda geçmiş olsun
24032023 cansu3545 sende içsen emziriyorsan yarar bebeğe de bi çay kaşığı verebilirsin bende öyle yapmıştım zamanında ama bu tohum olanlardan lazım sen kaynatıp içebilirsin bebeğine de verebilirsin
cansu3545 24032023 emziiyorum cnm ben kendim içeyim , aktardan rezene alıp normal kimyonu içine atsam olmaz mı ki
Dorukunannesifatihinbitanesi cansu3545 her yemeğe kimyon atın , ben en son kimyonlu su içtiğimi hatırlıyorum
cansu3545 Dorukunannesifatihinbitanesi baharat dokunur diyolar ama galiba kimyon zarar vermiyor öyle mi
Dorukunannesifatihinbitanesi cansu3545 hayır doktorum kendisi demişti yemeklerine kimyon katabilirsin diye
Dorukunannesifatihinbitanesi cansu3545 normal toz kimyon ,ben. Bir tatlı kaşığı dolusu dökerdim. Kahvaltıda bile eksik olmazdı 🙈
syma0 Aktardan tane kimyon alıp top süzgece bir tatlı kaşığı koyup üzerine kaynar su koyarak içebilirsiniz
cansu3545 syma0 öyle yapayım sağolun peki bu dediğinizi rezene çayının içine yapsam daha iyi olur mu sizce