Sonsuz32 Benım kızım ıkı yasında herseyı anlasılıyo ama , r, k, i , bu kelımelerı soyleyemı sadece normalmı soyleyememesı 2yas bır çocuk ıcın dıger kelımelerı söyluyo
lceLady Sonsuz32 2 yas Bizimki z,s,ş söyleyemiyor Diğer oglum r harfini 1.sınıfa gidene kadar söyleyemezdi. Okula baslayınca düzelecek dendi. Hakketen basladıgı gibi düzeldi Düzelir yani zamanla normal bence
asiltonunmommysi Sonsuz32 kırmızı derken kıbızı diyor seviyorum derken sebiyom diyor normal yani bebek konuşması işte 😅
Sonsuz32 asiltonunmommysi yok normal de benım sadece r, k harflerını soylememesı normal dıye post actım normalse doktora goturmeyım degılse goturcektım oyüzden