AlpArslan0 bize bı tanıdığımız şey dedi ,klipsli çok berbat dedi ,uğraşmışlar suda çıkaramamışlar ,şişmiş vesaire , öyle çok korktum ki ,bugün birine daha sordum ,oda sizin gibi söyledi , çok rahat dedi ,bilemiyorum hangisi iyi olur bize ,inanın öyle karıştı ki kafam ,acaba çocuktan çocuğa değişen bişey mi ki,o tanıdığımız öyle korkuttu ki bizi ,dikişli yaptıralım dedik en son