Arkadaşlar oğlum 10 aylık kahvaltı haricinde hiç bir öğününü yediremiyorum normal mamayı bile içmek istemiyor gerçekten kafayı yemek üzereyim. Kahvaltıda sadece yiyor onu bile bazen oyun yaparak yediriyorum bugün özellikle yemek yedirmeye çalışınca kızarana kadar ağlıyor :( aç olduğu içinde sürekli huysuz ne yapacağımı şaşırdım aranızda bu şekilde olan varsa öneriniz nedir ne yapmam gerekiyor