byzss 3 günlükken bu sebeple yenidoğan yoğun bakımda yattı bebeğim. Iki hafta. Orada her sekilde idrarını aldılar( sondayla, poşetle, karnından mesanesine iğne batırıp çektiler idrarını buna suprapubic deniliyor canımdan can gitti yavrumu öyle görünce) Hastaneden çıktıktan sonra hemen ağızdan antibiyotiğe devam ettik. Bir ay kullanin dediler. Daha sonra 3 ay daha devam etmemizi istediler ama bebeğimin bağırsak florasını bozacak diye çok korktum artık devam etmiyorum çok aşırı kaka yapıyordu.Her ay hastaneye gidip idrar tetkiki veriyoruz şimdi. Temizliğine çok dikkat etmeye çalışıyoruz. Siz de önden arkaya doğru temizleyin. Çok kaka yapınca altını mutlaka yıkıyorum. Yoğun bakımda yatarken hemşireler ve doktorlar pamuk enfeksiyonu yayıyor ıslak mendille temizleyin dediler. Alkolsüz temiz içerikli ıslak mendillerle temizliyorum ve yıkıyorum. Size de çok geçmiş olsun epey uzun oldu kusura bakmayın 🙏