10 aylık bebeğim günde 5defa anne sütü ile beslenip, 3 ana öğün 1de ara öğün veriyorum. Ara öğünü vermeye başladığımdan beri emmek istemiyor neredeyse sadece ek gıdayla besleniyor gibi oluyor. Acaba porsiyonlarini mı çok veriyorum. Emdiği için kaç cc içtiğini de bilmiyorum. Sizin bir bilginiz var mı acaba porsiyon olarak nekadar vermeliyim. Bildiğim kadarıyla her emmede 200cc almalı ama okadar aldığını sanmıyorum 1dk anca emiyor çünkü. Yurt dışında yaşıyorum turkcem pek iyi değil umarım kendini anlatabilmisimdir akıl verirseniz cok iyi olur