Kızlar selam.
Yurt dışında doğum yapan arkadaşlar vardır elbette. Haftaya taşınıyoruz bizde. Her ülkenin uyguladığı tarif farklıdır elbette. Bizde Kanada’ya taşınıyoruz.
Ben şimdi 20 haftalık hamileyim. Geri kalan takibim ve Allah nasip ederse doğumun orada olacak. Genelde normal doğum istemiyor ama benim ilk doğumum sezeryan olduğu İçin orada da yine sezeryan isteyeceğim.
Belki doğum yapanların da bir çoğu normal doğumdur ama yine de sormak istiyorum.
- Doğumdan sonra gereken ilaçlar veriliyor mu ?
Ben 2020 yılında doğum yapmıştım. E nabızdan doğumdan ertesi gün yazılan ilaçlara baktım.
Oksapar, kan sulandırıcı, Demir ilacı, minoset ağrı kesici, Flagyl enfeksiyon önleyici gibi ilaçlar yazılmış.
Orada da bu veya buna benzer ilaçlar yazılıyor mu
Yoksa yanıma alıp hepsini öyle mi gideyim.
Valizlerde yer yok ama idare edicem.
Tavsiyeniz nedir