DogaKusunAnnesi23 bizde aynıyız bebeğim 3 aylık ve doğdundan beri memede emerek uyuyor. İlk zamanlara göre şuan biraz daha az çünkü etrafı keşfetmeye başladığı için bazen oynarken kendi uyuya kalıyor, bazen beşiğinde sallayınca uyuyor, emzik almadı kızım bazende parmağını emerek uykuya geçiyor. Bırakın istediği gibi uyusun zamanla zaten değişiyor herşey gelişimine, ayına göre canım 😇