Mdkakam113 3 ders aldım, 3 dersim yandı bebeğimden dolayı derse giremedim bırakacak kimse de olmadı. Kesinlikle sinyalleri unutma ama arabana binen komisyon da çok önemli. Sınav yerine eşim ben ve bebeğim gittik. 3 erkekti. 3üde kızımı sevdiler oynadılar sonra sınav saati hadi bakalım dediler, hocama ehliyet kursundaki hocama benim dersim eksik ara ara lütfen yardımcı olun dedim. Zaten hemen arkama oturdu. Sinyal unuttugum oldu 2 kere hemen kemerimi dürttü. Onun dışında hiç stres yapma, arabaya bindiğimde ben arabayı calıstırmayı unuttum, allahtan farketmediler rezil olurdum. Çok heyecan yapmıştım. Arabayla cıktıgın an zaten tamam diyosun. Eşimde arabayla arkadan beni takip etmişti, onun rahatlıgı da vardı bende. Park ederken direksiyonu sağa sola çeviriyoruz ve sinyal gidiyor ya mutlaka tekrar aç. Onun dışında hocan zaten sana mutlaka yardımcı olur arabaya binmeden bunu söyle. Ben söylemesem eminim yardımcı olmayacaktı