masalgzde Lütfen yardım edin 9 aylık bebeğim var göğüs yaralarından emzirmek istemiyorum artık kullanıp memnun kaldığınız gümüş kapak öneriniz var mı son çare onu deneyeceğim ya da şunu yaptım iyi geldi diyebileceğiniz bişey var mı 😔 çok zor durumdayım
cansumiray masalgzde bende sizin gibiydim acıdan kendimi hep geri çekiyordum Lansinoh krem var bitkisel silmeden emzirin gönül rahatlıgla
Alptugba masalgzde Kesinlikle gumus kapak diyorm cnm silvernurse.tr instagramdan bakabilirsin cnm ben memnun kaldm hemde baya👍🏻
Matmazell_ masalgzde bende silvernurse kullandım 9 aylık mı 🙄 çoktan alışması gerekmiyo muydu canm göğüslerin 9 ay çok uzun bi süre 🤭
Flamingom masalgzde ilk basta lansinoh gibi kremler denedim hiç işe yaramadı. Silverette kullandım sadece cok hızlı gecti.
masalgzde Matmazell_ canım zaten ilk zamanlar yara oldu 1 aylıkken geçti 4 aylıkken bida yara oldu dişler yüzünden daha geçmedi hiçbişey işe yaramıyor son çare gümüş kapak deneyeceğim
Matmazell_ masalgzde gerçekten iyi gelir canım gümüş kapak benim çok şükür hiç yara olmadan atlattım çok mu ısırıyo yaramaz 🤭