HaticeeAli Bebegım 3 aylıkken yanagında gogsunde ve dız kapagında kabarıklık kızarıklık farkettım doktora goturduk egzama dendı suan bes aylık hala gecmedı. Bu durumu yasayan varmı aranızda neler yaptınız nasıl bas ettınız
Aspoka HaticeeAli benim de 3 aylıkken vardı hatta doğduğundan beri vardi bioderma atoderm intensive krem verdi geçti şimdi 6 aylık oğlum
Samilinannesi HaticeeAli bizim de yüzde vardı kızarıklık bebeklik cagi egzaması dendi , hipokort diye bı krem kullandik üç gün boyunca sabah akşam ve Bioderma nin nemlendiricisini kullandık , bu nemlendiriciyi her zaman kullanabilirmisiz ,şu an geçti çok şükür
Annesirintugceuzun HaticeeAli Alerjisi vardır canım. Emziriyorsan diyete girmen lazım. Süt ürünlerini tüketme. Gastroentroloji bölümüne git ve destek al beslenmeyle ilgili. Yanakları için ben hametan ve advantan kullanmıştım.
Biifatma HaticeeAli benmde kızımda 3 aylıkken çıktı canım boynu çok kötü oldu cildiyeye götürdüm karışım bi krem yaptı 5 gün kullan ddi geçti hiç kalmadı ama tekrarlıyo doktor şampuanına ve deterjanına dikkat et ddi bioderma kullan sonra ddi şimdilik yok şükür. Cildiyeye git onlar en iyisini biliyo çoçuk doktorunun uzmanlık alanı değil..
HaticeeAli Bize once bebek vıcs ve mustela stelatopıa kremını verdıler gecmedı corestan vedılee o da yaramadı baska bı krem verdıler hala denıyoruz cok sert oluyo kızarıyo derısı napıcagımı bılmıyorum
RabiAyaz24 Oğlumunda yanağında vardı ne yapsak geçmedi bepanthol mustela kremler kullandık geçirmedi sadece hipokort krem geçirdi. Bidaha çıkmadı
Younggmomm222 RabiAyaz24 haha tabikide denedim gecmiyor 8 aydir kullaniyorum birakinca tekrar oluyor kortizonlu oldugu icin sık kullanilamiyor
Goktugmom Bizde de cikti bu bebekler icin az kortiznlu bi krem vermesti doktorumuz caresi korzitoz cunku ama sadece 5 gun kullnadik 5 gun sonunda kaymak gibi oldu cildimz onun disinda ciltleri cok kurudu icin bioderma ve iki farkli nemlndirici verdi sureklkli kullnamak sartiyla cok sukur atlattik biz
Damla33 Bnm kizimdads var 8 aylik oldu basta daha azdi ozellimle gogusunun ustunde var kortiizonlu krem.verdi 5 gun kullandk bepantholun kremini verdi bide ama hala geçmedi kizim.kendi kasiyo bide ins gecer cildiyeye goturcm birde bebeklere bakarlar mi acaba
Damla33 yusram evet ya gecmiomus esimin yegenindede varms 7 yasinda kiz hala gecmemis cok zor surekli yika dedi doktor sicak tutma asiri terletme dedi