patronnbebek ben avakadoyu bimden alıyorum lımonların yanına koyuyorlar olgunlaşmış oluyor bende bır kere sızın gibi olgunlaşmamış aldım asla evde olgunlaştıramadım çöpe gitti bır daha asla almam dedım sizdr bimden alın zeytınyağı yada lımonlu su dolu kabın içinde de kararmıyor hemde uygunnfıyatlı orada