minikkus434 Aleyna26_asena doktor önerisiyle başlayanlar var ama genel de önerilmiyor bizim ebimiz 6 ay olmadan hiç bir şey vermeyin bağırsakları kıl kadar ice tıkanırsa ameliyatlarla ugraşırsınız diye söyledi ben de baya korkmuştum
Busniltos Tadım yapıyoruz sadece doktorumuz yalasa bile olur asla zorlama alerjisi var mı onu gör sadece dedi. 6.ay kontrolünde başlayacağız sanırım. Bir de suyu kesinlikle kaynatma verebildiğin kadar su ver dedi
Busniltos Mnkksercem suyun yapısı bozuluyor dedi, cam şişedeki sulardan alın dedi. Damacana da plastik olduğu için onu da stmedi
Mnkksercem Aleyna26_asena haşlanmış sebzelerle başladım şu an 6 aylığız pirinçte ekliyorum sebze karışımlarına yeni yeni meyvelere geçiyorum. Ör. Havuç haşladım 3 gin kuralına uydum. Balkabağı haşladım patates haşladım avakado verdim pırasa haşladım karnabahar brokoli bunları tek tek verdim hep başlarda 3 gün kuralına uydum sonrasında 2 güne indirdim yoğurtu tek vermedim hiç kayısı haşladım katıp verdim tek verince ister istemez ekşisi oluyor diye.
Busniltos Aleyna26_asena günde en fazla 30 cc içiyor oda 24 saatte yani. Uyku arasında falan da veriyorum. Yine su içinde zorlamayın dedi ama idrar yolu enfeksiyonu var su sıra. O yuzden zorluyorum,😬😬
hermionegrangerr_ Aleyna26_asena bana 4. Ayda basla diyen bile oldu mama verdigim icin hicbirini takmadim 6. Ayinda basldim hatta tam 6. Ayini doldurmamisti 5.5 aylikken falan iste. Ygourt veriyodum ilk zamanlar gunde iki tatli kasigina yakin
Egeninannesi2209 Ben doktor önerisiyle başladım. Sütüm çok azdı mama veriyordum. Doktor kontrolünde başını dik tuttuğunun önemli olduğunu söyledi. Liste verdi ona göre başlatmıştım.