Kızlar dün dr otit olmuş bebeğin dedi ama eve geldikten sonra kusmaya başladı sürekli,hiç bişey yemiyo antibiyotik başladık bugün , kan almadılar sizce tekrar götürmeli miyim doktora, sadece orta kulak iltihabından bu kadar kusma ve iştahsızlık olur mu?