19 aylik kizim 1 yas itibari ile yataginda yatmayi, emzigi komple reddedip benim mememde durmak suretiyle uyumaya baslamisti. Ne yaparsam yapayim yataginda yalniz kalmadığı icin yanımıza cift kisilik bir yer yatagi yaptim ve orda emzirip bazen yukari cikip bazen yaninda yatiyordum. Artik belim, sagligim psikolojim izin vermiyor bu duzensizlige. Yatagi da cok kirleniyor diyerek yer yatagini kaldirip tekrar park besigini kurdum. Ama ozellikle aksamlari uyutmam 1 bucuk saati buluyor. Emziriyorum, ayagimda salliyorum, sirtina pat pat yapiyorum, muzik aciyorum hicbir sekilde uyumak icin sabit durmuyor. Uyusa besigine koyacagim ama asla uyumuyor ve sonraki hedefim direkt besiginde uyutmakti aslinda. Surekli kriz yasiyoruz artik cok bunaldim. Ne babasinda ne baskasinda uyuyor. İlla beni istiyor ben de 1 saatten sonra sakin kalamamaya basliyorum. Annem emzirmeyi birak sana yapistigi icin ayrilmak istemiyor rahatlarsin diyor. Kafam cok karisti uyutamamak, uyutsam bile 2 saatte bir onunla olup farkettirmeden kendim uykuya gecmek beni cok gucsuz birakti. Oneriniz varsa dinlemek isterim.