Merhaba kızlar biraz zor zamanlardan geçiyorum. Bazı şeyleri içime atıp dışa vurmadigim ve fazla takıntılı olduğum için tek 1 konuda sinirlerime hakim olamıyorum es ve ailesi diyeyim yani. Bi konu olsun beni sinirlendirecek kırıp döküyorum elimde veya yakınımda ne varsa telefon tabak vs vs. Yine çok sinirlendirecek bisey oldu haklıyken beni haksız duruma düşürmeye çalıştılar. Kendimi güzelce açıkladım ama şimdi aklıma geldikçe sinir olup üşüyüp titriyorum sanki dişlerim kırılacak gibi oluyuyor titremekten . Halbuki hava soğuk falan degil sinirimden oluyor biseyler ters gidiyor. Ve ben daha 22 yaşımdayım. Yaşadığım yerde en iyi doktordan randevu alıcam. hangisinden almam lazım size sormak istedim. Ve ayriyeyen benim gibi olan var ise ne yol izlemiş merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler ❤️