Merhaba kızlar bebeğim 2 aylıkken vücudu pul pul oldu kanıyordu dr alerji ve atopik ciltli dedi diyet yaptım geçmeyince test yaptık kanda alerji çıkmadı ama dr çok küçük olduğu için çıkmamış olabilir kilo almazsa cilt testi yapalım dedi şimdi 4 aylık olduk ama kilo alımı çok çok az başka bir cocuk doktoruna götürdüm çocuğum çok huysuzdu bebek huysuz süt alerjisi olabilir dedi bana süt diyeti verdi kabul ederse diye de alerji raporu çıkardı alerjik mama aldık öyküm buraya kadar sorumsa şu ben bebeğimi memeden tamamen mi kesmeliyim mamayla mı beslemeliyim yoksa mama ve anne sütünü eş zamanlı mı götüreyim anne sütü almasını da istiyorum çok üzülüyorum akıl verecek var mı