Mervetnl Bugün çok soru sordum ama mesela bugün yemek yaptınız onu kaç gün bebek/çocuğunuza veriyorsunuz?
lceLady Mervetnl max 2 gün dolapta bekletiyorum Eger o hafta Dışarı cıkacaksam kücük marketlerde satılan hazır mama kavanozları var. Onlara yapıyorum sebze veya meyve püreleri veya yemegi. Bebek kac aylık ise. Hemen dolaptan al cık
Sedaalya Mervetnl kızım 22.ayına giricek her gün taze vermeye özen gösteriyorum. Çok nadirdir 2 gün verdiğim yemek.
Mervetnl lceLady kavanoza koyduğunuz zaman yine 2 gün dimi? Ya bu arada ben kendim de bugün pişen yemeği max ertesi gün yerim yenmezse dökerim. Ama çorba vs ister istemez çok oluyor onu ertesi gün de versem ne olur ki 🤷🏻♀️
Mervetnl Sedaalya bende öyle her gün yapıyorum ama mesela bazı günler işe gitmem gerekiyor o gün için ertesi gün versem sorun olur mu acaba?
Sedaalya Mervetnl bence olmaz. Ben de dediğim gibi arada sırada veriyorum. İnsanız yani işimiz oluyor hasta olabiliyoruz. Sadece bir daha ısıtılmaması gereken yemekler var ona dikkat etmek lazım. Ispanak patates tavuk vs.. gibi
lceLady Mervetnl olur tabi neden olmasın 2 gün çok değil bence. Dinlenen yemek hem daha lezzetli özdeşmiş oluyor Kavanozlar içinde evet sadece muz cok cabuk kararıyor onu tedarikli ya yanımda götürüp yaparım yada musaıt zamanda yer
Mervetnl Cocukgelisimcimomy bende aslında 2. Gün verebilir miyim diye merak ettim. Her gün yapmaya özen gösteriyorum bazı günler işe gitmem gerekiyor teyzem bakıyor oğluma oda yemek yapar yapıyorda ama oğlum alerjik bebek her şey hemen veremiyorum maalesef bu sebeple bir gün önceden yapıp dolaba bırakmak daha mantıklı geliyor.
Mervetnl Sedaalya mesela patates li çorba yaptım sebze çorbası onuda ısıtamaz mıyım? Veya patatesli bezelye?
Cocukgelisimcimomy Mervetnl iki günde olur genelde aynı gün alerjik reaksiyon gösteriyor zaten yada hemen sonraki gün
lceLady Mervetnl aslında sadece cocuklara değil kendinizde içinde yemek ısıtırken yiyeceginiz kadarını ısıtırsanız bozulma oranı daha düşük vitamin acısından da daha saglıklı oluyor. Veya benmari usulu yapın. Ben genelde öyle ısıtıyorum
Mervetnl lceLady haa ben mesela oğlum için içinden alıp ısıtıyorum yemeği komple ısıtmıyorum maksimum bir defa ısıtıyorum anladım ne demek istediğinizi