yeniannee5 Bugleminannesi28 annemm diye severim yine de anne demedi babası bi çaba da sarf etmedi ama baba baba diyor 😅😅
yeniannee5 Sedaalya hele ki ağlarken babbabaaa babaaa sürekli. Ben de üzülüyorum bazen nedennn diyorum🤣
Asyaveannesi04 yeniannee5 tabiki Baba çünkü babasına aşık ve asla benimle şimdiden paylaşamıyor😂 2 yaşına girecek
yeniannee5 Asyaveannesi04 Benimki de ağlarken özellikle bababaa babaa diyor bariz bir şekilde. Alınıyorum bir süre sonra 😅😅 Git babası seni çağırıyor diyorum geceleri de baktırıyorum 😄
dilbaelmas 8 ay olacak, anne diyor hep. Bir ara dede diyordu. Ard arda anne diyince anneanne de oluyor😁 babayı bir kere söyledi gibi ama bir daha duymadık. Halbuki babası çok ilgileniyor.