aysedmr95 Eşim işten gelince kızımı doktora götüreceğiz bronşit oldu da antibiyotik kullanıyoruz 5 gün sonra kontrole gelin demişti ona gidicez. Temizlik için diyeceğim bana hergün temizlik günü🤣 hergün mutlaka bir odaya girişiyorum mutfak zaten hergün süpürülüp siliniyor malum en çok batan yer orası. Bugünde akşam belki yatak odasının tozunu alır süpürür silerim banyoyu dün halletmiştim