Merhaba anneler💕
18 aylık bir kızım var gece hala mama içmek için uyanıyor meme bıraktı ve ekstradan 3 kez daha uyanıyor gündüz 1 uyku yapıyor 1 saat max 2 saat odalarımızı ben 8 aylıkken ayırmıştım ama hiç sabaha kadar tek başına yatmadı. Siz hala mama desteği veriyor musunuz ? Mama desteğini nasıl kesebilirim ve artık gece sabaha kadar uyutabilirim deneyimlerinizi aşmak istedim 🥰